dimecres, 24 de juny del 2009

valtellina cursa classica



Avui hem fet la primera cursa a Valtellina el recorregut classic la guanyat el Frances Loic Vynisale, seguit del Alemany Achim Overbeck i pel Frances Remi Pete.
Esteban Aracama ha set el millor dels espanyols quedant en la posició 33, 17 segons per davant de Xavi Miralles ha quedat a la posicio 37, la cursa que he fet jo ha set molt extranya perque a la primera part on era mes tecnica i en la que jo normalment em manejo millor he perdut 19 seg. respecta a Aracama i a la segona part que es on hem treu mes temps, jo tot hi haber tingut una errada que ma fet que m'ha fet perdre entre 5 i 8 seg, encara he recuperat 2 seg. a Aracama quan el mes normal es que ell hem tregues encara mes temps.

doncs ara tenim de pensar en la cursa de dema tenim la carrera classica per patrulles que les correrem el Marcos, Esteban i Xavi correrem sobre les 15:00

Us mantindre informats

tot i que els resultats i algun video els teniu a la pagina :
http://www.valtellinariver.it/en/european2009/results

3 comentaris:

José-A ha dit...

Ànim Xavi i molta sort per la cursa de demà i pel sprint. Igualment a la resta del equip.
L'afició de Lleida està amb vosaltres.

Mireia ha dit...

Que et vagi molt be la cursa clàssica per patrulles i també l'sprint.
(ja m'explicareu que és això de patrulles, crec que és la suma de temps de tot l'equip, és correcte?)

Molta sort i passeu-vos-ho be.

Miralles-Prats ha dit...

mireia no es la suma, sino que sortim tots tres a la vegada i el primer que creua la celula de sortida engega el crono i el ultim que travessa la celula de arribada es qui el para. ok per cert ja tinc tot el material de zastera la setmana k be ja us el donare ens veïem.